Vill sova...

Det var ännu en tuff natt. Så utvilad är minsann det sista jag är. Men men, bara att bita ihop å åka till jobbet.
Ryggen ömmar som bara den, jag hoppas inte det blir värre under dagen, för då reder jag nog tyvärr inte ut jobbet :( Längtar verkligen tills på måndag då jag ska tillbaka till kiropraktorn igen. Hoppas innerligt att det gör nytta igen!
 
Min mage har slutat att fungera igen. Det blir inga resultat om jag inte tar någon form av laxering. Magen sväller upp, ömmar och mullrar som tusan när jag äter. Men jag försöker på alla sätt nu att slippa ta mer laxering. Jag tycker inte om att behöva använda läkemedel. Så jag äter harvregrynsgröt till frukost var dag med mycket linfrön i å på gröten har jag katrinplommonpuré. Sen äter jag mer av purrén under dagen med. Försöker att dricka mycket samt att jag rör på mej. Vad mer jag kan göra vet jag inte. Men ska prova en sak ifrån life med.
 
Sitter just nu å vilar magen efter frukosten, men snart är det dags att bege sig till jobbet. Önskar er en trevlig dag och att ni slipper regn. För det har vi haft för mycket av nu tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]