Ledig dag..

Å det känns som om det var välbehövd. Inte för att jag tagit mej tid att ladda upp batterierna, men ändå :)
Nu väntar en ny sex dagars vecka på jobbet, plus en natt. Men det ska nog gå bra :)
 
Dagen började jag med att baka tre sorters kakor. Citronmuffins, vanilj drömmar och choklad drömmar. Mums! Kul att ha lite i frysen. Igår kväll fick jag bakat fyra limpor bröd med.
 
Till lunch idag gjorde jag de där goda plättarna som jag la ut recept på. Barnen älskade dem :)
 
Efter det så grundmålade jag fönstret i tvättstugan. Phuu för fönster. Det tar sådan tid att måla. Å sen går det nog åt fyra strykningar med eftersom de nu är svarta å ska bli vita. Men, fint blir det.
 
Sen var det dags att sätta igång middag. Å idag fick det bli kalops. Medans den stod på spisen å puttrade så tömde jag ur och slängde ut skötbordet på toan. Flickan använder fortfarande blöja, men det börjar bli dags för henne att lägga den nu. Så kanske kan detta väcka intresset lite ? Nåja, får se. Men det var skönt att bli av med den. Toan blev lite större nu iaf. :)
 
Sen fick vi lite trevligt sällskap av Ida med familj. Så, vi bjöd dem på middag och sen slängde jag ihop en kladdkaka till efterrätt.
 
Dagen har med andra ord gått i ett, men det har varit en bra dag. Tyvärr så värker det ganska så regält i ryggen nu. Hoppas på sömn inatt. Imorgon efter jobbet så blir det ett nytt besök hos kiropraktorn. Hoppas innerligt att det hjälper och lindrar det ytterligare.
 
Nu ska jag gosa ner mej i soffan en stund.
Ha en trevlig kväll! (eller vad det nu är när du läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]