Härlig helg...

Har haft två hela dagar ledigt med familjen min nu. Det har varit så mysigt!
 
Igår började dagen med bak av sockerkaka och fyra limpor bröd. Sedan fick vi besök av goda vänner. Efter det så åkte vi in till staden för att gå på speedway. VM i knatte speedway var det. Har aldrig kollat på det innan, så det var kul. Barnen tyckte som vanligt att det var jätte kul med :)
 
 
När det var slut så åkte vi för att handla lite. Frågade barnen vad de ville ha till middag å de sa tacos, så så fick det bli :)
Vi åkte hem lite snabbt å lämnade av det vi handlat och packade sedan ner badkläderna för att åka och ta oss et kvällsdopp. Det var första doppet för i år med. Fyy så kallt de var de första minuterna innan man doppat sej, men sen var det rikigt skönt tycker jag. Gubben min ville inte doppa sig, men jag och Jonathan gjorde ett försök genom att skvätta ner honom iaf :) Hihi, så får man inte göra!
 
Kvällen avslutad vi tillsammans i soffan, hela familjen. Så mysigt!
 
Idag öste regnet ner när vi gick upp. Så, jag sa att vi kunde ha en bak, spel och städ dag då. Men tydligen tyckte inte gubben att det var så lockande. Så, han bestämde att vi skulle åka till kosta outlet istället. Har aldrig varit där, så det var roligt. Dagen har spenderats där tillsammans. Barnen har fått busa å leka en hel del med.
 
Redo att åka! Nya skinnjackan som jag tycker så mycket om :)
 
Jag köpte mej ett par nya sandaler med. Gillade dem väldigt mycket. Sen så har jag tydligen tappat en storlek i skorna med. För nu mera är jag en 37a i alla skor jag provar :)
 
Gillade dem väldigt mycket!
 
Sen så köpte jag mej en förpackning med små pajformar med. Inte engångs formar, utan rikiga. Har velat ha sådan länge, så jag känner mej väldigt nöjd med dagen.
 
Det låg 6 stycken i en förpacning å de var 10 cm i diametern. Lagom portioner :)
 
Nu är det kväll igen. Ska mysa med barnen i soffan en stund nu. Sen blir det sängen tidigt. Hoppas på att inte ha allt för ont i natt så jag lyckas sova lite. Nu i natt var det helt hopplöst. Har nästan inte sovit någonting på fyra nätter, så är grymt trött. Som sagt, hoppas på att kunna sova nu. Har 6 dagar framför mej att jobb nu innan jag har en dag ledigt igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

"HON ÄR EN TUFF BRUD I LYXFÖRPAKNING EN TUFF BRUD I SNYGGT"Glädjer mej med Dej att du har haft det gott o shoppat loss i England o även i Kosta.Ni är en härlig familj som gör saker tillsammans,var rädd om det.Älskar Dej o Din familj.Kram Farmor

Svar: Haha. Du är för rolig du :) Tack så mycket farmor! Älskar dig!
Angelica

2012-07-09 @ 06:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]