Blöö...

Har nyss vaknat. Hade behövt sova längre känner jag. Men, det är bäst att inte göra det, för då lär jag väl inte kunna somna ikväll.
 
Jag ska försöka fixa lite kraft till att fixa lite här hemma nu. Min mamma och min syster Alexandra kommer hit idag å ska stanna några dagar. Det ska bli så himla roligt! Ser fram emot det. Har inte träffat min syster på rikigt länge, så ska krama om henne ordentligt nu.
 
Det är ganska så molnigt idag, men varmt som tusan, luften står helt still.
 
Nehe, ska sörpla i mig mitt kaffen, sen ska jag sätta fart å försöka bli människa igen. Är inte rikigt van vid att ställa om dygnet så här hastigt!
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]