Äntligen...

Ja äntligen har solen vågat sig fram. Dock lite molnigt nu, men så länge regnet håller sig borta så är jag nöjd. Det verkar som om det ska vara fint väder hela dagen. Undra om man vågar tro på det ? Håller tummarna iaf.
 
Har jobbat till tre idag. Å när jag kom hem så var tanken att vi skulle grilla. Gubben min skulle förbereda så det bara var att köra igång. Men det var inte klart. Ber honom att ladda grillen å vad händer då?? Jo kolen är slut!!! NÅGON (Jörgen) har sparat ynka fem små kolbitar i påsen. Känner mej måttligt stressad över det eftersom att jag snart måste lägga mej och försöka sova lite då jag ska jobba inatt. Men nu drar det ut på tiden ganska regält. Han har iaf åkt iväg för att köpa mer. Såå typiskt!
 
Idag gjorde jag min sista dag i köket på jobbet. Känns lite dystert. Hoppas på att de snart ringer mej så jag får komma in och jobba lite extra. :)
 
Nu väntas det fyra veckor i vården istället blandat natt och dag. Har ju visserligen jobbat en del i vården dessa veckorna med. Kul att variera lite.
 
Nähe, om jag ska ta å gå å stå redo med tändvätskan tills han kommer hem igen.
 
Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]