Å du underbara sol!

Nu tror jag minsann att sommaren har vågat sig hit :) Hoppas den är här för att stanna ett tag.

Dagen har spenderats ute. Har målat fönstret igen med, å tyvärr går det åt en strykning till. Blöö vilken tid det ska ta! Men, skam den som ger sig, det blir ju fint iaf :)

Jag tackar så jätte mycket för alla fina komentarer på det förra inlägget. Det värmer väldigt mycket. Å jag kan äntligen ta åt mej av det med å inte bara tro att det sägs/skrivs för att vara snälla. Så ett super TACK! :)

Vi fyllde upp lilla polen till barnen idag å i den har de plaskat i flera timmar nu. Snart se de väl ut som ett par russin. Hela familjen hade vatten krig innan med. Eller Isabella bler tjurig om hon råkade få en vattendroppe på sig :) Det var så kul att kunna springa omkring å jaga och bli jagad i trädgården utan att känna mej som en häffarklump och att bli helt slut. Underbart!!!

Nu ska grillen tändas. Det får bli en liten tidigare middag. För jag måste försöka att somna ett par timmar sedan, för inatt ska det jobbas. Just nu känns det inte som om jag kommer kunna somna, men ska ge det ett försök iaf. Kroppen är varm av all sol och det är minsann inte svalt under täcket heller. Jag klagar INTE, för jag vill ha solen och värmen här nu.

Nä, dags att fixa maten.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Hej på dej!!!Gott med värmen.Syrran o jag har cyklat till Västersjön ca:4mil tor.Helt slut nu.
Är Isabella som morfar,stänker gärna på andra,men gillar inte själv o få vatten på sej.Ha en bra jobbekväll o natt.KRAM Farmor

Svar: Hej! Så duktiga ni är. Inte dåligt att trampa på så i värmen :) Hehe ja, lite lik sin morfar är hon nog alt. Tack så mycket, å hoppas du sover gott :) Kram
Angelica

2012-07-24 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]