Så himla typiskt!

Kom på att jag såg på gymmets öppettider att det var en dag i veckan som det var stängt under ett par timmar på eftermiddagen. Så, kollade upp detta nu. Å gevetvis så är det stängt IDAG mellan 14-16.30. Jag slutar klockan 14 idag å hade ju tänkt att åka och träna direkt då. Så, känner mej aningens besviken nu!

Det är väl så himla typiskt. När man bestämt sig för en sak och äntligen ska komma igång så blir det inte så.

Men, får väl åka in vid halv fem då. Ville ju att det skulle vara lugnt på gymmet när jag kom första gången eftersom jag inte alls är bekväm. Men det lär inte vara lungt vid den tiden, för det är ju då de flesta slutat jobba.

Det  är såå himla typiskt!!!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag har kollat lite på dina bilder och jag måste säga att du är verkligen jättesöt Angelica.



Tack för info om pillren, kör på ett ag till så får vi se vad som händer. Jag är inte så orlig för att bli gravid längre :)

2012-01-12 @ 20:20:13
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]