Så bra det blev..

Jag hittade motivationen igen! Det glädjer mej väldigt mycket. Så, nu hoppas jag att den är här för att stanna väldigt länge :)

Men jag tar en sak i taget, för humöret pendlar verkligen från dag till dag, nästan från timme till timme faktiskt. Vet inte om det kan bero på mitt slarv med både mat och vätska. Eller jo, egentligen vet jag nog att det är därför. Men jag försöker intala mej själv om att jag inte alls slarvar. Vilken lögnare jag är!!

Nä, det måste ske en förändring nu tycker jag. Det är bara jag själv som kan göra den! Så kom igen nu Angelica å SKÄRP TILL DIG!!!

Får se om jag lyder mej själv eller inte :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Motivation, ja! Den är inte alltid här när jag behöver den :) så grattis att du hittade motivationen igen! Jennifer

2012-01-31 @ 20:31:42
URL: http://Gastricbypassop.wordpress.com
Postat av: Beatrice

Heja dig, du fixar det....och du lyd nu vad Angelica säger ;)

2012-01-31 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]