Reebok

Efter skolan idag så blev det en kortare tur på staden för att se om man kunde fynda lite i rean. Men nej, det gjorde jag inte. Men har inte långt ifrån till mindre storlek :)

Igår var jag hos barnmorskan för att prata lite om annat preventilmedel. Äter för tillfället p-piller, men efter operationen är dem inte alls lika säkra längre å vi vill inte riskera att bli gravida. Så därför har jag bestämt mig för en p-stav. Är inte rikigt bekväm med tanken, men helldre det än att jag skulle bli gravid när vi "bestämt" att inte ha fler. Så, på måndag ska denna lilla sak sättas in. Dum som jag är så tittade jag idag på hur nålen såg ut, eller det jag kunde se av den iaf. Som sagt, det var dumt ut. Jag tycker inte om sprutor, å detta var något rörliknande. Men men, det blir nog bra :)

Var idag inne på Medley med. Så, imorgon börjar jag att träna :) De hade gjort om gymmet sedan jag var där sist, så tror att jag nog ska kunna trivas lite bättre nu. Är helt bestämd på att börja iaf. Men helst så vill ju jag träna bodypump, men tyvärr så erbjuder inte dem den träningen. Så kommer nog snart att säga upp detta gymkortet för att sen skaffa ett annat på ett annat gym istället. Men som sagt, ska ge det en chans iaf :)

Tittade in på team sportia med för att hitta ett par träningsskor. Hade en himla tur faktiskt, för de skorna jag köpte skulle kostat 999 kr men jag fick dem för 499 då det var nedsatt pris. Känner mej nöjd med det köpet :) Det blev dessa reebok skorna. Fast de var helsvarta. (tror jag).

Gymväskan är packad för morgon dagen. Håller tummarna hårt för att det inte ska vara mycket folk där när jag ska dit. Känner mej väldigt obekväm. Men, det hoppas jag snart vänder!

Sitter nu å äter lite kesella. Sist jag åt det så tyckte jag inte alls om det. Men idag var det helt okej. Blandade i en liten skvätt saft och lite nötter. Vill ju komma åt de där proteinerna.


Kommentarer
Postat av: Katja

Testa nya yoghurten Skyr. hallon/granatäpple var supergod :) Och proppfull med protein (16 gr) Perfekt storlek som mellanmål :)

2012-01-11 @ 22:27:02
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men lyllo er som gillar Skyr...jag ville så men jag tycker den smakar (ursäkta) som om man kräkts i munnen. Jag har provat vanilj och även blåbär men båda fick samma "uuuuääää" känsla hos mig. har inte hittat hallon här, får jaga och ge den ett försök till kanske!



Lycka till med träningen!

2012-01-12 @ 08:29:43
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Härligt att börja träna! Jag längtar tills om några veckor då jag får sätta igång ordentligt och börja gymma istället för dessa eviga powerwalks :) Kram, Jennifer

2012-01-12 @ 10:46:14
URL: http://www.gastricbypassop.wordpress.com
Postat av: Katja

Jessica:Vaniljen smakade som du säger, blåbär ahr jag inte smakat än, men hallon var god :)



Angelica: Måste fråga igen eftersom vi äter samma p-piller. Vem sa att pillrena inte funkar lika bra nu efter op?

2012-01-12 @ 10:47:21
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Katja: Tack för tipset. Ska prova den å se om jag tycker om det. :)

Det är ju visat att alla p-piller inte är lika säkra längre efter operationen. Många som blivit gravida trots att de äter p-piller. Det har inget med sorten att göra. Sen vet de inte varför det är så heller.

2012-01-12 @ 10:56:50
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jessica:

Jag har inte provat skyr, men ska ge det ett försök :)

2012-01-12 @ 10:58:12
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]