P-stav

Ja nu sitter den där i armen. Skönt att ha det gjort! Kan informera om att det inte gjorde ont alls, jag tyckte inte det iaf. Men det är väldigt olika sa hon (barnmorskan) till mig.

Under själva ingreppet eller vad man nu ska kalla det så frågade hon hur det kändes. Jag frågar om hon stuckit in nålen än å hon svarar att det var klart. Så, ingen smärta alls. Kände inte ens sticket. Så den där emla (bedövningen) skötte sitt jobb bra!

Nu efteråt dock så känns det en del. Men, det är ju övergående som tur är :)

Nackdelen med det hela är att jag inte får träna någonting med armen idag. Inte ens stå på crosstrainern. Jag hade ju planerat en tripp till gymmet efter skolan, men så blev det inte! Får ta mej en längre promenad istället. Känns väldigt tråkig faktiskt. Såg fram emot att jag skulle dit idag, plus att det var den enda dagen som jag kunde denna veckan med bortsätt ifrån på fredag då. Sambon jobbar eftermiddag denna veckan, det finns ingen möjlighet att för mig att komma iväg.

Det får bli ett dubbelt pass på crosstrainern hemma imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Har funderat på att sätta in en jag också, vad kostar en sådan stav?

2012-01-17 @ 11:06:11
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/
Postat av: Angelica

De kostar 1050 tror jag. Eller däromkring. De varar i 2,5-3 år beroende på BMI.

2012-01-17 @ 17:03:12
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej tack då vet jag. Ska väl ta ett samtal till Kristina framöver

2012-01-19 @ 09:13:04
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]