Gubben fick bestämma..

Idag fick gubben bestämma vad han ville ha till middag. Han fick helt fria händer. Var det dumt ? Mjo, lite kanske. Han valde pizza!!!

Det är något som vi äter typ 3-4ggr om året. Jag och barnen delade på en pizza å lite mindre än halva den blev kvar. Jag åt nästan bara champinjonerna och annanasen som låg på. Mådde som tur var inte dåligt efter, var lite orolig för det.

Men vi har iaf kommit fram till att hemladad mat är såå mycket godare än de där pizzorna. Så hoppas det dröjer länge tills nästa gång.

Jörgen (sombon) måste verkligen gilla min mat. Eftersom förr var hans favorit pizza och han åt det väldigt ofta. Tjohoo vad skönt att jag kunnat omvända det där :)

Provade på ett recept på snabba frukostfrallor idag. De blev faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag trodde. Så, på helgerna kan det tänkas bli nybakta frallor till frukost :) Lägger ut receptet på dem imorgon.

Bakade även vetelängder med nutella i. Mumsigt! Så, nu finns det något i frysen iaf :) Imorgon ska jag baka en massa bröd om vi kan koppla in frysboxen igen.

Nu är det dags för fredagsmyyyys!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja snabba frukost frallor låter kanon bra. Väntar och längtar efter det receptet.

2012-01-06 @ 23:48:49
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Sannie

Deltag i min blogg tävling, då du har chansen att vinna ett porträtt som jag ritar till dig ^__^



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Var med vettja! trololol ^__^

2012-01-07 @ 20:56:42
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]