Glädjetårar!

Mina kock kläder i skolan har varit för stora är bra tag nu. Å idag när jag tog på mej dem å såg mej i spegeln så såg det inte riktigt klokt ut. Det såg ut som om jag tagit på mej säckar. Så, fick kolla lite bland deras kläder å låna av dem.

Tog fram en rock i st M och tänkte att det kan jag aldrig ha. Provade den iaf för att se hur mycket som fattas tills den passar. Till min stora förvåning så passade den! WOW! Blev sååå glad. Hittade inga byxor i rätt storlek heller. Men tog fram ett par som jag trodde var iaf en storlek för små å provade dem. Å de passa med! Så min dag började väldigt bra!

När jag tagit på mej och såg i spegeln (har ingen helkropps spegel hemma, så ser aldrig hur jag ser ut) så kom tårarna. För nu såg jag verkligen skillnaden på mej själv. Känner det inte, men jag såg det nu! Å det känns så jäkla bra!! Men huvudet hänger inte med. Men, den kommer väl ifatt så småningom :)

Tog en liten bild för att visa. Jag vet att jag ska ha en bild någonstans på mej själv i kock kläderna som togd för typ ett år sedan. Men hittar den inte nu. Men gör jag det så ska jag lägga upp den som en liten före och efter bild :)



Som sagt, önskar jag hade den där "före" bilden. För inte lätt för er att veta hur jag såg ut innan ju!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du försvinner snart fining! :)

2012-01-17 @ 19:36:43
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Superfin!!!

2012-01-17 @ 20:17:04
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Bea

Otroligt vilken skillnad. Det syns så tydligt. Och vitt som inte är den mest smickrande "färgen" att ha på sig heller, men här var det inte ett dugg osmickrande.

Läckert bruden.

2012-01-17 @ 20:26:34
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

WOW Angelica!

Grymt imponerande!

2012-01-22 @ 14:24:49
Postat av: Angelica

Tack så mycket! :)

2012-01-22 @ 16:24:34
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]