Det funkar!

Ja, att lägga upp bilden funkade iaf. Sen texten går ju att diskutera. Det ska så klart stå att jag provade att lägga upp en bild med nya telen, inte med nya yrken :)
Men texten blev konstig överhuvudtaget. Var tvungen att ändra redigerare när jag skulle skriva. Så, det här med att blogga via telen å få till en bild är nog inte min grej. Om jag inte lyckas komma på hur man gör för att det ska bli bra :)

Idag mår jag mycket bättre. Hade ont i huvudet på morgonen bara, men det har släppt nu. Under förmiddagen kände jag mej lite konstig i kroppen, men det har också släppt nu.

Jag är så himla trött hela tiden. Vet inte rikigt vad det beror på. undra om det kan vara någon liten brist i kroppen. Skulle iaf vílja lämna prover för att se att kroppen får det den behöver. Tycker det är lite konstigt att vi som är opade i Eksjö inte har fått gå å lämna något prov.

Jag har ganska så svårt att få i mig mellanmålen med. Det är inte så att jag inte kan äta, utan jag tänker helt enkelt inte på det. Har svårt att få in rutinen på det hela. Kanske skulle man börja ställa ett litet larm på telen så den talar om för en att det är dags att äta. Får väl se hur det bli med det.

Nu ska jag sätta mej å försöka skriva en inlämingsuppgift till skolan. Phuu, jag är aldeles för trött för det. Men, det måste göras. Ska ta mej en macka av mitt hemlagade bröd så jag får smaka på det :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack så jättemycket. Jo, är ganska glad...fast lite sliten just nu :)

2012-01-25 @ 20:37:35
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Heidi

Tips: jag ställde larmet på mobilklockan varje gång det var dags att äta de första månaderna. Sen kommer hungerskänslorna i rätt tid när kroppen vant sig :)

2012-01-25 @ 20:39:02
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]