Ut på isen..

Gubben min åkte upp på isen tidigt imorse för att angla och pimpla. Gäller ju att passa på nu när isen är tjock.

Jag och barnen ska strax göra oss klara för att åka ut till dem. Jag tycker det är så mysigt att vara där mitt ute i skogen i systnaden och grilla lite korv över brasan :)

Just nu så faller snön så himla fint ute. Tycker verkligen det är vackert med dessa strora flingor. Men, jag ville inte ha mer snö nu. ju. :( Längtar så tills våren å sommaren. Längtar efter att sola min likbleka kropp. Kanske skulle ta ett besök i solariet ?

Nä, dags att packa ner å göra oss klara! Ska bara sörpla i mig kaffet först :)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter jättemysigt med grillandet :)



Ang solningen i sommar. Tänk på att inte sola dina ärr första året. Täck dem eller använd baddräkt. Annars kan de bli mycket fula.

2012-02-12 @ 11:06:57
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]