Sköljmedel

Godmorgon!

Frukost och kaffe är avklarat. Likaså tvätten. 
 Jag tror att jag är lite besatt av sköljmedel. Tror nämarebestämt att jag samlar på dem. Så när det ska tvättas är det ett himla velande mellan vilket sköljmedel jag ska använda. Jag sniffar på dem om och om igen innan jag bestämmer mej. För att inte tala om i affären. Herregud! När jag ska leta upp ett nytt sköljmedel till min samling. Får nog minsann ta med mej lite kaffebönor nästa gång för att göra doftsinnet neutralt mellan sniffningarna :)

Någon annna som bokstavligen ÄLSKAR sjöljmedel? :) Doften av nytvättat är underbar! Längtar tills sommaren då tvätten kan hänga ute. DET om något är helt underbart. Lägga sig i en renbäddad säng där lakanen har torkat ute.

Nu ska jag snart bege mej ut på en promenad. När jag kommer tillbaka så har jag beställt att familjen ska vara på klädda och klara för att bege sig ut å åka pulka :) Så idag blir det minsann lite motion. Tänkte hoppa upp på crosstrainern när vi kommit hem med om jag inte är helt död redan efter springandet i backen. Känner av en viss träningsvärk i benen idag med.

Ska bara njuta färdigt av mitt kaffe. Sen ska jag röra på fläsket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]