Sit up bräda

Nöjde mej med 30 min på crossen. Det var visst tungt idag.
Vi har en sit up bräda som jag långt ifrån använt flitigt. Jag hämtade in den för några veckor sedan å har "provat" den ett par ggr.

Men nu har jag bestämt mig för att försöka locka fram mina magmuskler. För tillfället tror jag att det är helt och hållet tomt på den varan. Men det ska ändras på. Jag älskar när ja hittar den här motivationen. Tänk om den kunde hålla i sig bara :)

Jag lyckades iaf göra 10st ggr 3. Känns ju helt okej med tanke på att jag för ett år sedan inte ens kom upp en gång :)

Jag tycker att den är ett monster! Jag mer eller mindre skriker rätt ut för att komma upp de sista gångerna. Lustigt att man får mer kraft om man bara får låta lite  :)


Men nu är tanken att vi ska bli bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]