På rätt spår..

Nu känns det som om jag är på rätt spår. Jag känner mej annorlunda. Jag är inte bara glad utåt, utan jag känner det faktiskt med. Jag älskar att gå med ett leende på läpparna :) Det är såå mycket roligare än att känna sig otymplig och deprimerad. Eller har det kanske å göra med alla goda drinkar i skolan ? Haha!

Nä, men jag vill att denna känslan ska finnas kvar. Får nog allt säga att jag börjar att gilla denna sidan av mej själv. Sen jeansen jag köpte igår har jag funderat lite på. Dem tog jag i st 42. Hallå!!! 42 ??? Jag kan inte ha byxor i 42, framförallt inte jeans!! Meen, hör å häpna, För idag var jag inne och köpte ett par likadana men i st 40. Å dem passade!! Dock ganska så tajta. De får ligga i garderoben någon månad så passar de nog bra sen :)

Vänta lite, vad skrev jag nu. Byxor i storlek 40, som passar ?? Ehh, okej.. Hmm... visst är det märligt ?

Haha, men jag är inte bitter! :)

Å vad jobbig crosstrainern var idag med då! Vad har hänt med den!! Meen, idag tvingade jag mej själv i 30 min iaf.

Nu blir det plugg. Hålla tummarna för vår klass i morgon kväll. Då öppnar vi baren och kör en after work för 100 pers. Lite pirr i magen är det allt. Många drinkar ska göras! Å håll en extra tumme för mitt praktiska och teoretiska prov med som sker på förmiddagen.

Trevllig kväll!

Kommentarer
Postat av: Katja

sv; Ångesten kommer jag att få leva med resten av mitt liv men jag drabbas inte så ofta längre. Sen tror jag att träningen lossade på nåt som behövde komma ut så...



Storlekar ja...jag har ingen aning just nu. Borde ju gått ner nån storlek eller 2 efter 28,2 tappade kilon. Imorgon ska jag försöka ta reda på min nya storlek, eftersom jag behöver fler toppar som passar ;)



Lycka till imorgon!

2012-02-23 @ 20:03:58
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Helt galet...Stl 40! Tror faktiskt inte nånsin jag kommer ner till 40, men jag kommer leva överlycklig med stl 42 :)

Skönt att du känner dig gladare! håll fast i känslan!!

Kram och ha en superskön helg!

2012-02-24 @ 08:52:54
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Heidi

Härligt det låter. Minns själv känslan att bara förändras mer och mer :). Efter ett tag glömmer rman liksom bort det och blir van sitt nya jag. Den gamla personen är som en gammal ytlig bekant man inte har kontakt med längre :)



men det är härligt också haha, vill aldrig mer tillbaka till det klumpiga eländet.



Duktig du är med träningen!!!



kram

2012-02-25 @ 12:46:54
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]