Lejonkungen

Denna söndagen har jag älskat. Den har helt och hållet varit i min smak.
Det har spelats spel med barnen, dansats, busats, samt att de har fått göra sina egna semlor :) Det tyckte de var rikigt kul :)

 När semlorna var uppätna (jag åt bara lite på bullen och lite mandelmassa) så satte vi oss i soffan för att mysa till en av mina favortitfilmer sedan jag var barn. Lejonkungen! Den är så bra. Å jag fällde både en och två tårar med. Barnen gillade den med, men Jonathan sa att han tyckte att den var lite läskig.

Nu står potatisgratängen i ugnen, så snart är det dags för middag. Sen blir det mer mys med familjen min.

Imorgon är det dags för vägning igen. Känner mej lite skeptisk till om det hänt något eller inte. Jag har inte tränat på två veckor nu. Men, så länge det inte står plus så är jag nöjd. Men är inte rikigt nöjd med mej själv.
 Jag borde kunna peta in lite träning i schemat. Tröttheten tar tyvärr överhand. Men ska ändra på lite saker i vardagen och hoppas på att jag blir lite piggare igen.

 Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]