Korthårig ??

Okej, nu funderar jag allvarligt på att klippa av håret. För håret har nu på bara ett par dagar blivit väääldigt tunt. Fortsätter det i den här takten så är jag snart skallig.

Jag har alltid haft långt hår. Men långt menar jag en bit nedanför axlarna. Eller då när Robyn slog igenom så klippte jag mitt hår som henne. Det längsta på håret gick ner till hakan sen var det väldigt mycket uppklippt i nacken. Men annars så har håret mer eller mindre alltid gått ner över halva ryggen ungefär. Men nu känns det som om det inte kommer att funka.

Så, kortklippt eller inte ? Mitt hår är det ENDA jag någonsin tyckt om på mej själv. Så kan säga att detta känns åt helvetes förjävligt att förlora det. Det finns säkert ni som tycker att jag är löjlig och överreagerar. Men för mej är detta väldigt stort.

Imorgon ska jag kolla lite på nätet å kolla efter möjliga frisyrer.

Tycker ni att jag borde klippa av mej det under ett par år ? Å sen låta det växa ut igen.. Kommer jag trivas med det å mej själv ? åhhh... velemajja!!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag är säker på att du kommer passa jättebra i kortare hår. :)

2012-02-19 @ 22:50:20
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Katja

Du kommer att passa fint i kort :)

Det bästa jag gjort var att klippa av mig mitt midjelånga hår :) Och det var håret jag alltid varit nöjd med, precis som du. Men nu är jag så tunnhårig så fy...

2012-02-19 @ 23:16:15
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Älskade tös,jag vet vad ditt hår betyder för dej,men om du klipper det nu när du ändå fäller mycket så tror jag att det blir jättebra.Sen är det ju så att det växer ut igen.Detta är ju bara tillfälligt tills din kropp har stabiliserat sej o att näringsämnen o vitaminer o allt vi behöver för att må bra i kroppen har återställts.Var inte lessen allt blir bra o du kommer att klä även i ny frisyr,DU ÄR VACKER ANGELICA!!!! Älskar dej Kram farmor

2012-02-20 @ 06:14:26
Postat av: Fru Viksten

KLippte kort hår för något år sedan och vill aldrig ha långt hår igen. För mig passar det bra eftersom jag inte är någon fixahåretmänniska :-D Tappade jättemycket hår i början, speciellt när jag låg inlagd på sjukhuset. Sen stabiliserades det lite, nu tappar jag bara lite lite då och då, men det är ju å andra sidan normalt.

Prova någon frisyr mittemellan kort o långt? En frisyr som man kan ändra lite själv beroende på vilket humör man är på?

Kramar

2012-02-20 @ 16:25:59
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Angelica

Tack snälla ni! Jag älskar dig med farmor!! :)



Jag börjar acceptera tanken om betydligt kortare hår nu. Tror att det är ett klokt val!

2012-02-20 @ 16:35:36
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]