Imse vimse spindel...

Spindlar, usch och fy vilka små kryp det där är! Ja tror att deras enda mening på denna jord är att skrämma mej! Blää för dem..

Jag tror att dem har missförstått en sak. Det är vinter. NI SKA SOVA DÅ, eller vad ni nu brukar göra!!!

Det första jag möttes av när jag kom hem var en stor svart spindel. Denna jäklen vågade jag inget göra med, så, någonstans i min hall gömmer den sej. usch å fy. Ryser i hela kroppen när jag tänker på det. 
 När jag tände en lampa i fönstret så hittade jag en spindel där. Den simmar numera omkring i avloppen. Sen när jag blockade av från middagsbordet så kröp det en där. Vad är det här ? Spingelinvation! Låt mig vara. Jag tycker INTE om er.

Ska få sambon att gå på spindeljakt när han kommer hem sen. Tror inte att han har någon vidare lust att jaga spindlar på nätterna, men jag kan ju alltid försöka :)




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hi hi hi spindelinvasion...ja, de har ett mission impossible....att skrämma dig...fast det är ju inte omöjligt... ;)

Vad de gör hela vintern, de spinner tråd till våren. HA HA HA...

Satt och skrattade när jag läste ditt blogginlägg...

jag kunde se dig framför mig....fniss

Kram

2012-02-01 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]