Härlig promenad..

Vilken härlig promenad det blev innan. I 60 min var jag ute. Det var kallt om ansiktet, men när man hade solen framför sig så var det väldigt skönt :)

Jag kunde inte hitta mina egna termobyxor, så jag tog sambons. Dem är lite för stora för honom, men de är ändå ett par storlekar mindre i hans än vad det är i mina å hans passade mej jätte bra. Det var väldigt kul, för mina egna passade knappt innan. Å nu är de så klart för stora.

Jag höll ett ganska så bra tempo, pulsen steg iaf. Sen är det lite tyngre att gå i snön, så lite träning har det ju blivit. Förr var jag mer död än levande när jag tagit mej upp för backar, men nu väljer jag att jogga upp för dem. Haha, det är så roligt att kunna och att orka det :)

Igår när jag och barnen jagade varandra genom huset så blev jag med glad över att jag nu orkar att göra det. Innan har det varit ett varv sen har jag varit helt slut typ. Men nu springer vi hur mycket som helst, vi busar, dansar och jagar varandra utan att jag blir trött :) Det känns verkligen hur bra som helst. :)

Nu ska jag fortsätta att plugga lite. Sen blir det sängen tidigt ikväll. Är trötter och har en envis huvudvärk som jag ska försöka bota med lite sömn tills imorgon.

Ha det så bra!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]