Flyttkalas..

Vi fick en kanin i slutet av sommaren 2010. V har byggt henne två fina uteburar. En till sommaren och en till vintern. Men jag har tyckt att det är så tråkigt nu på vinterhalvåret att hon sitter där ute själv i sin bur. Jag går bara ut till henne för att ge mat, vatten och att göra rent. Så, idag bestämde jag mej för att köpa en innebur. Barnen tyckte det var roligt att köpa buren och att göra den iordning och flytta in henne :) Så vi har haft ett litet flyttkalas här nu ikväll. Chickie heter kaninen å hon tyckt trivas bra här inne. Vi har myst tillsammans i soffan nu en bra stund, å det gillade hon verkligen :) Ska ta en bild på henne och lägga upp här. Jag rådfrågade i djuraffären med om de trodde att hon skulle må dåligt av att flytta in, med det trodde de inte. Kvällen är kommen, så det är dags att gosa ner mej i soffan å kolla en film. Saknar gubben min på kvällarna när han jobbar eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]