Fiskelycka ?

Nä, någon fiskelycka blev det inte denna gången. Men vad gör det :)

Jag valde att parkera bilen på gården hemma hos svärföräldrarna. Barnen fick sitta tillsammans i en pulka så drog jag dem ner till isen. Kan informera att det gick lite trögt uppför :) Pulsen hade stigit en hel del när vi väl var framme :) Men de tyckte att det var väldigt roligt. Framförallt i nerförbacken när jag fick springa som en tog för att hålla jämt med pulkan :)

När vi körde hem så stannade vi till vid den slingan som jag gått nu i veckan. Återigen så drog jag barnen runt. Var helt slut när vi kom fram :) Så mycket frisk luft och motion har det blivit.

Nu är det snart dags att fixa lite middag. Lite resthantering blir det idag. Har en del i kylen som jag måste göra åt nu, så det blir en fläskfilé gryta.

Här kommer den utlåvade/utlovade (min stavning går att diskutera) bilden på mig. Ingen vacker syn, meen, det är kul att se skillnad :)



Bilderna är ju inte tagna från rikigt samma vinkel. Men, en liten skillnad syns iaf. Den andra bilde togs för några veckor sedan.
 När jag själv ser på den översta bilden så känns det som en annan person. Vet inte varför, men det känns så. Jag känner mej inte sådär längre. Väldigt konstig känsla.

Kommentarer
Postat av: Anna-karin Nilsson

Herregud Angelica!!!!Det är ju ett helt annat ansikte,tror knappt det är sant.Nog syns det att 28 kilo försvunnit.

Kram Farmor

2012-02-12 @ 19:52:31
Postat av: Angelica

Ja, det känns nästan som att titta på någon annan. Känns väldigt overkligt :)

Kram!

2012-02-12 @ 20:03:44
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Fru Viksten

Vilken skillnad!! Jätteduktigt!

2012-02-12 @ 22:27:03
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad fin du är Angelica :) Det är ju jättestor skillan och 28kg är väääldigt mycket :D

2012-02-15 @ 20:18:55
Postat av: Helené

Vilken skillnad, bra jobbat! :)

2012-02-16 @ 16:35:54
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]