Lite frånvarande..

ja, det får man väl vara ibland ? :)
 
Då har det visst gått några dagar igen. Å nu är det bara en vecka kvar till jul :)
Barnen är förväntansfulla. De pratar väldigt mycket om tomten båda två nu och de älskade när vi plockade fram alla tomtarna igår och Jonathan frågar flera gånger om dagen om vi inte ska ta och köpa en gran nu :)
Vi har varit i garderoben och klämt å känt på julklapparna. Så underbart det är att se deras stora och lysande ögon :)
 
I går(söndag) så hade Isabella feber, därför stannade jag hemma ifrån jobbet idag. Men, idag hade hon minsann ingen feber längre. Bra det ju, å man ska ju låta barnen vara hemma två feberfria dagar. Så det är ju inget fel med att jag är hemma med henne, men liite retfullt känns det ändå.
Imorgon är jag ledig, så det får bli ännu en dag med massa spel och mys med mina små. :)
 
I lördags så var de där smärtorna som jag hade i somras tillbaka. Inte i full styrka, tack och lov. Men magen och fraförallt ryggen gjorde fruktansvärt ont! Kan inte förstå vad det är för fel?? Kan inte relatera det till något. Inget specielt jag gjort eller ätit. Jaja, bli nog klok på det någon gång.
 
Hur går det med julklapparna ?? Jag är nästan helt klar nu. Har ett par små saker till som ska köpas bara, sen är det helt färdigt :) Känns skönt. Älskar det där med Julklappar, tycker om att slå in och ge bort :) Så nu är det bara julmaten som ska köpas med... Tycker om att göra maten, men jag tycker INTE om att trängas med alla hysteriska människor i affären!
 
Nehe, ska slappa en stund till framför tvn nu, eller med telen blir det nog. Har hittat ett "nytt" roligt spel. Songpop :)
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]