Husbygge..

Idag åkte vi in och köpte våran gran. Jonathan blev överlycklig :) Så nu längtar han till vi ska ta in och klä den. Det får bli på lördag efter jobbet.
 
Nu är även köttbullarna klara. Strax över tre kilo rullade jag på, så 150 st blev det. Perfekt att ha i frysen!
 
Jag och barnen har även byggt hus, ett pepparkakshus. Mysig att pyssla med dem och de tycker att det är så roligt :) Har verkligen tagit till vara på dessa lediga dagarna och hittat på massa med barnen.
 
De var så duktiga, å visst blev det fint ? :)
 Så nu kommer man att vara sugen på pepparkakor var gång man är i köket. Tycker det luktar så gott.
 
Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid. För imorgon är det jobb som gäller igen. Ska bli kul :)
 Nehe, nu är det dags för mys med mina små.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]