Väldigt sliten...

Ja dessa 10 intensiva veckorna har nu börjat att ta ut sin rätt. Fyy så trött jag är. Helt slut faktiskt.
 Men nu har jag bara två nätter kvar att jobba denna veckan, sen är jag lite ledig (tror jag). Dock är det en massa annat inplanerat. Men ska försöka hitta lite tid till att vila med.
 
Sitter nu i soffan med mina små guldklimpar. Men snart är det dags att svira om till träningskläderna. Jag orkar verkligen inte egentligen, å hade det här varit för ett år sedan, eller inte ens så länge sedan så hade jag garanterat redan bokat av passet. Men, nu är den "nya" Angelica här och hon ska minsann inte ge upp så lätt.
 
Träna bör man.... Å ändå dör man... Hehe, eller hur är det ?
 
Nä, nu ska jag gosa lite med de små.
Ha en skön kväll!
 

Som sagt, väldigt trött och sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]