Nu kör vi...

Glömde ju skriva det att en orsak till, bortsätt från tröttheten så hade jag innan ställt in eftersom att jag nu ska åka och träna bodypump själv. Innan hade jag aaaldrig gjort det. Så, det är ännu en sak som ändrats. Jag känner mej inte såpass osäker nu, så jag ska minsann träna själv :)
 
Känner mej mer taggad nu när jag är ombytt. Så, väntar bara på barnvakten, sen jäkla!
Å nej, jag är INTE ego. Men, jag skäms inte lika mycket över bilder på mej själv längre. Tycker det är roligt att ha lite bilder att jämföra med. Nu är fokus på dallret på lår, armar och den där nedrans magen som VÄGRAR att minska. Eller klart den har minskat, men omrketsen är fortfarande aldeles för stor, framföralt i förhållande till rumpe stump. (vänta lite nu, ursäktade jag mej precis för att lägga upp bilder på mig själv? Jag tar tillbaka det).
Hihi, ser ni hålet i strumpan ? Snyggt!
Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Hej du lilla tjej!Vad jag tycker att du är skön när du talar om hur tuff du har blivit.Att du äntligen tror på dej själv,o vågar säga ifrån åxo.Fortsätt med det,bara du inte är tuff mot gamla Farmor.Älskar dej!! KRAM

Svar: Hehe tack :) Neej då, det skulle jag aldrig våga vara tuff mot :) Älskar dig! Kram
Angelica

2012-08-31 @ 07:19:16
Postat av: Beatrice

You go girl....Härligt att se sådant "go" (stavningen*), i dig gumman.
Har en del frågor till dig, men vet inte om jag kan ställa dem här direkt i bloggen, eftersom kommentarerna kommer upp direkt utan ditt godkännande....men det rör din op. och lite runt omkring det, kan jag ju säga i alla fall.
Kraaaaam

Svar: Hej. Okej, du kan ju alltid skicka mail då om du vill. :-) [email protected]
Kram
Angelica

2012-08-31 @ 20:37:00
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]