Inte mycket sömn...

Jag jobbade ju inatt, å när jag kom hem så hade jag så jädrans ont att jag inte kunde lägga mej direkt. Så satt uppe i nästan två timmar innan det lugnade sig lite. Sen hann jag väl sova i knappt en timme, sen vaknade jag med kramper i magen igen å fick springa på toa flera gånger. Kan inte förknippa det allt med något som jag ätit, så vet inte alls vad som är tokigt.
 
Ett par timmar senare lyckades jag iaf att somna, sen kom gubben och barnen hem från jobbet. Så det blev inte många timmars sömn.
 
Nu har jag inte ont i magen ängre iaf. Så ska försöka lägga mej och hoppas på att somna en stund innan det är dags att åka och jobba igen.
 
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch då, det låter inte kul, skönt du är bättre i magen, o hoppas det går bra att jobba.. Älskar dej. Kram

Svar: Tack så mycket! Ja då, det gör det säkert :) Kram
Angelica

2012-08-08 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]