Inget ledigt..

Åh vad jag hade sett fram emot en liten ledig dag imorgon. Men, nu har jag tackat ja till att jobba. Plus att jag har bytat tur med en annan, så ska jobba natt mellan lör å sön. Så det blev inget ledigt denna veckan.
 Men det gör väl inget, för sen vet jag ju inte hur mycket jag kommer att få jobba.
 
Idag har jag iaf kunnat sova när jag kom hem. Inget ont. Skönt! Soc inte så länge bara, eftersom att jag måste kunna somna nu ikväll. Känner mej trött men väldigt rastlös. Hade velat träna lite, men känner mej nog för trött för det. Eller ? Hmm, får fundera en stund medans jag kollar på barnprogram med barnen. Kanske skulle jag försöka träna lite body combat hemma? Det var ju så roligt. Som sagt, får fundera på det en stund.
 
I förgår så satte jag igång en surdeg. Det verkar som om att den blir bra, för det har börjat bubbla i den nu. Så på lördag är den redo att användas. Här ska det bakas bröd :)
 
Nä, nu ska jag mysa med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]