Den som inga byxor har...

Ett ganska så bra tag nu har jag varit byxlös. Eller leggings har jag haft och ett par byxor som suttit ganska så löst över benen. Så nu när jag fått hem mina nya tröjor ifrån ellos så behövde jag verkligen byxor så jag kan använda dem med. Med leggins så måste man ju ha långa tunikor och det äger jag bara en som passar.
 
Sagt och gjort så har jag nu varit i stan och köpt mej tre par nya byxor. I en storlek som jag aldrig kunnat drömma om innan med. St 28 i jeans. Vilken lycka :) Jag hoppas nu att dessa kommer passa ett tag, för nu börjar det här med kläd köp bli liite väl dyrt. Men ack så kul :)
 
Här är dagens inköp :)
Var även tvungen att ha ett par nya bh-ar och lite trosor..
 
Ett par sådana här har jag alltid velat kunna ha. Så kan säga att det verkligen är lycka att nu kunna det :)
 Syns ju inte rikigt hur de ser ut, men iaf :)
 
Nu ska jag fixa lite lunch. Sen ska eftermiddagen/kvällen spenderas på jobbet.
 
Hoppas du har en bra dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Ahlbäck

vad glad jag blir över att läsa din blogg.. att det går så bra för dig! du är bäst.. älskar dig syster <3

Svar: Tack så mycket gumman :) Jag är med glad för det. Älskar dig med. Hoppas vi ses snart :) Kram
Angelica

2012-08-18 @ 12:31:03
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Snygging.Du är värd alla dessa kläder,du spenderade inte så mycket förr till kläder.Älskar dej.Ha en riktigt go helg.Kram Farmor

Svar: Tack så mycket farmor :) Älskar dig med. Och du får med ha en god helg ::)

Kram
Angelica

2012-08-18 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]