aj...

Kan ju säga att min rumpa är inte van vid att sitta på en sadel. Så fy tusan så öm den är :-) det är tur att det hinner gå några dagar innan jag ska sätta mej på den igen. Funderar på att kanske skaffa men en sådan där lös, mjuk sadel att trä över den hårda. Tycker bara att de är så himla fyra. Eller så är det kanske så att rumpan vänjer sig efter några gånger :-)
Annars är det som man säger. "vill man bli fin, får man lida pin". :-)

Nu är det dags att bege sig till jobbet. Sista inplanerade i köket. Känns lite trist faktiskt.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Hejsan. Måste bara säga att du är jätte duktig;) vill med gå ner i vikt men som sagt det e svårt... Å nu eftet sommaren har det smugit på några extra kilon;( spinning är ju jätte kul, jag kör det å jag hade med jätte ont i rumpan men man vänjer sig. Och det är en teknik så man hittar exakt hur man ska sitta. ;) men efter första gången gick det bättre och nu känns det aldrig. Så det blir bättre;) åå ja svettigt är det allt..ha en bra dag mvh Malin.....

Svar: Tack så mycket! Nä att gå ner i vikt är minsann inte det lättaste. Tror det är lika för de flesta av oss, att på sommaren så smyger det på sig extra kilon. Märkligt det där :) Åh, det låter bra, att rumpan vänjer sig :) Det ser jag fram emot!
Hoppas du har haft en bra dag!
Angelica

2012-08-30 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]