Sliten...

Det är bara måndag och jag känner mej sliten redan.. Hmm

Men jag ska inte klaga, för jag har en väldigt kort vecka. Imorgon jobbar jag bara några timmar på förmiddagen, sen på onsdag är det sista dagen på praktiken. Så, veckan lär springa iväg.

Nästa helg så blev jag erbjuden en tid att jobba ifrån praktiken. Självklart så säger jag ja till det :) Det måste ju helt klart betyda att dem är nöjda med mej iaf :)

Denna veckan blir det tyvärr ingen tur i skogen Gubben jobbar eftermiddag. Men, det blev iaf 30 min på crosstrainern å sen lite sit ups. Alltid något ju :)

Nu är jag så trött att ögonen går i kors. Ska bara kolla igenom kalendern lite å se hur jag ska hinna med mitt liv. Sen blir det sängen. Imorgon har jag en tid hos frissan, ska klippa av håret lite till denna gången. Tror jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]