Hemma..

Även denna gång blev jag nöjd hos frissan. Fattar inte att jag inte gjort mej korthårig innan. Det är ju såå skönt!!! Å snyggt med, att kunna göra frisyrer :)

Eftermiddagen nu ska läggas på att plugga. Men jag saknar helt motivationen till det. Tyvärr så måste jag göra det, annars blir det aldrig klart. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan det är dags att hämta barnen på dagis igen.

Jag har hunnit med att slänga ihop en deg med :) Måste baka lite bröd. Sen ska jag slänga ihop en liten kaka  med som jag kan ha med mej till praktiken. Det är ju sista dagen, så vill bjuda på någonting.

Nähe, nu är det dags att försöka hitta lite information om kökets historia och vedspisen/järnspisens utveckling. Blöö, känner som sagt inte alls för det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Superfint!! jag är sugen på kortare hår också..men jag har låtit det växa sååå länge så det bär emot. Kanske får bli senare...kanske :)



Kram!

2012-04-24 @ 15:00:52
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Katja

Snyggt!! Och visst är det skönt med kort hår :)

2012-04-24 @ 23:01:52
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: E.

Hej, jag har läst igenom hela din blogg nu, jag slukar all info jag kan om gp-operationer just nu. Idag tog jag äntligen steget och fick en remiss till kirurgen. Nu kan det dröja en evighet innan det händer något. MEN jag är så glad att jag tog detta steget! Vad fan du är i håret, riktigt snygg ny frisyr!



Jag lägger till dig i min läslista. Du är fruktansvärt inspirerade!



Ha det bra,

2012-04-25 @ 14:17:17
Postat av: Angelica

Hej E! Jag försökte lägga denna komentaren på din blogg, men det gick inte.

Vad roligt att du kikar in hos mig :)

Det glädjer mej att du tycker att jag är inspirerande. Känns bra om man kan hjälpa någon annan.

Jag ska håla tummarna stenhårt för dig nu, å hoppas på att det inte tar allt för lång tid innan du hör av kirurgen.

Kommer själv ihåg känslan när remissen väl blev skickad. Underbart!

Tveka aldrig på att fråga om du undrar över något. :)

Önskar dig ett super lycka till!!!



Å tack för komentaren om min frisyr :) Trivs kanon i den.

2012-04-25 @ 21:06:31
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]