Gastronord!!!

Imorgon bär det av till stockholm för att gå på en fackmässa för restaurang, hotell och storkök. Gastronord.
Det ska bli så jäkla kul, har sett fram emot det här länge :) Så, klockan sju imorgon bitti lämnar bussen lilla Vetlanda.

Idag var sista dagen på praktiken. Kändes lite sorligt. Men samtidigt så ska det bli spännande att komma till ett nytt ställe nästa vecka. Ska vara i serveringen på ett Hotell. Tror det kan bli kul!
 Jag lämnade praktiken med ett fint betyg, känner mej väldigt glad för det. Sen hade de köpt en recept bok till mej med. Verkar vara många fina recept i den. Tyckte det var så gulligt av dem :)

Nu ska jag fortsätta att kika lite på Greys Anatomy. Sen måste jag planera för resan imorgon. Lite att äta och dricka måste ju packas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]