Söndag igen..

Då rusade ännu en vecka förbi. Inte klokt det här ju.
Så nästa söndag lär jag vara vara ett nervrak, eftersom det är dagen innan dagen med ett stort D. :)

Helgen har funkat bra, eller jag har begått en synd. Men, det är bara att ta sig i kragen och fortsätta på rätt spår igen :)

Imorgon är det dags för ett besök hos läkaren, det sista innan operationen. Ska bli spännande. Är nervös bara inför det. Ska bli spännande att väga sig med å se om det hänt något mer. Det är roligare att väga sig på deras våg, för där väger jag lite mindre :)

Nehepp, nu är det dags att räkna påsarna och se hur många till det behövs köpas.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag ska också till doktorerna imorgon :) Vi ska ju verkligen göra detta samtidigt du och jag :)



Lycka till!!

2011-10-16 @ 23:37:02
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det gör vi verkligen då:)

Hoppas det gick bra för dej.

Lycka till du med!

2011-10-17 @ 21:13:52
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]