öm

Att magen är öm går inte att ta miste på. Kejsarsnittet var inget jämfört med det här. Men, det är ju övergående :-) traskar omkring utan någon smärtlindring nu. Tog mig en dusch på morgonen, å gud vad skönt det var :-) har fått en klapp på axlen om att jaag sköter mig bra med vätskeintaget. Har fått i mig 700 ml å halva dagen har gått. Så de är nöjda. Riktar in mig på att få kommaa hem imorgon :-) men det här med kisseriet har inte riktigt varit på min sida. Men det ser ut att börjja vända nu iaf. Nu ska jag ta mig en promenad i korridoren!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Heja dig....kämpa på, du är så jäkla duktig.

2011-10-25 @ 21:00:27
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

Skönt att höra att du är på benen!! Jag loggar in här tio ggr om dagen för att se om du uppdaterat:)

Kram och kämpa på!

2011-10-26 @ 07:31:07
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Mamma Eva

Du är Stark, Du är Duktig, Du har en underbar famulj,, O DU är Min Dotter... Älskar Dej :)

2011-10-26 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]