Jag har hittat..

jag har hittat en soppa som funkar hyffsat för mej. Det är keldas gulasch soppa. Den var helt okej. Fick nästan i mig 1 ½ dl  :) Så får väl köra med den nu under helgen så jag vet att jag får i mig något.

Har börjat vänja mej vid den där innohep sprutan med. Tycker inte att den är så farlig att ta själv längre :)

Det blev en 20 min promenad innan. Fick sätta mej ner när jag kom in för jag blev helt yr i bollen. Funderar på att ta halva den rundan nu ikväll. Är ju faktiskt skönt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]