Upp och ner..

Snacka om att dagarna verkligen kan gå upp och ner. Eller att ena dagen så mår och känner man så. Sen nästa så känner man helt annorlunda.
Så, idag är en dag då jag mår väldigt bra iaf. Eller jag är utmattad, rent kroppsligt. Längtar efter att kunna varva ner, men det är jag inte så bra på att göra. Är en träningssak tror jag.

Hur som så känner jag mej väldigt nöjd med dagen. Bortsätt från att det inte blivit någon preomenad. Men, nya tag imorgon :)

Har börjat fundera en massa på gymmet nu. Har aldrig tyckt att det är specielt kul att sitta vid maskiner och lyfta vikter. Så det lockar inte. Men, bodypump tycker jag är skitkul :) Gick på det regelbundet förr, tills det, som allt annat rann ut i sanden. Så nu längtar jag tills jag ska börja med det igen. Men, än är det väl för tidigt skulle jag tro. Får ju inte lyfta så tungt på några veckor till. Sen vill jag nog få upp kondisen lite mer innan jag ger mej på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]