Update..

Vi var ju i Ullared i helgen. Så nu är alla julklappar köpta! Helt perfekt affär det där, för man hittar minsann allt :)

Men som väntat så var det hur mycket folk som helst där. Fick lämna vagnen för att komma fram i gångarna.
Min mamma och hennes gubbe skulle ses på kvällen tillsammans med alla sina barn å bjuda dem på restaurang (de bor alla i halmstad). Alla utom jag skulle vara med. För det är lite långt att åka dit för en middag bara. Men, eftersom att vi inte var så långt därifrån och vi hade ju barnvakt så bestämde jag mej för att vi skulle åka till dem och överraska dem :) Det verkade vara väldigt uppskattat :) Så, det var första gången som jag åt ute sedan opertationen. Till min förvåning så fick jag välja vad jag ville på menyn och få det i barnportion istället. Dock så orkade jag ändå inte äta upp hälften av det. :)

Idag har det gått mycket bättre med maten igen med. Har varit lätt mat både till lunch och middag. Fisk vid båda tillfällena. Gottigt är det! Det var bara frukosten som var lite seg att få i sig.

Men mitt humör har börjat svaja en del igen nu. Vet inte om det kan vara stressen över att vara ledig i tre veckor ? Nåja, det återstår att se. Ska försöka hålla mej sysselsatt så mycket som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah! "...bestämde jag mig för att vi skulle" Hahahah! :)

2011-12-15 @ 23:20:03
Postat av: Angelica

Hehe, ja. Jörgen sa att jag skulle bestämma om vi skulle åka eller inte :)

2011-12-16 @ 20:34:35
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]