Tomte på besök..

Idag har vi firat julen här hemma tillsammans med min sambos familj. Det blev en mycket trevlig eftemiddag/kväll.

Å den dära Jansson är ju bara för god :) Är såå otroligt glad över att jag kan äta det. Får jag bara den så är jag mer än nöjd.

Barnen är väldigt nöjda med sina klappar med. Isabella tyckte inte om tomten först när han kom, men det lättade efter en stund :)

Tycker verkligen det är mysigt det här med julen. Å tur är väl det, för imorgon ska vi fira nere i skåne tillsammans med min pappa, och på söndag ska vi fira i halmstad med min mamma. Så det blir mer av den härliga stämningen och den goda maten :)

Om det nu är så att vi kommer iväg då. Jonathan, min son har varit lite dålig. Men det verkar vara över nu, håller tummarna för det iaf. Så nu hoppas vi bara att jag och sambon slipper undan det med.

Min lilla pojk började att kräkas i natt. Usch, stackaren. Han kräktes fem ggr under natten och en gång under dagen idag. Men nu verkar det som sagt vara över. Lilla gossen. Men energin har varit på topp under eftermiddagen, annat än vad det var vid middagstid.

Nehe, nu ska jag julmysa i soffan med sambon. Ska försöka komma i säng snart, för klockan ringer tidigt imorgon.

Önskar er alla en rikigt GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

Vill önska dig och din familj en riktigt god jul!

Många kramar från mig!

2011-12-24 @ 08:09:13
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Emelie

God Jul! :D

2011-12-24 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]