Mat!

Ville göra något nytt till middag idag. Så kollade bland en massa recept som ligger här hemma. Hittade ett, kyckling knyten. Jätte gott var det, och lätt att göra :)

Detta receptet ska jag helt klart använda som en förrätt någon gång när jag har en bjudning :)

Ikväll orkar jag inte, men ska lägga upp receptet här.

När jag har ätit så har magen förmåga att börja låta en hel del. Min son, Jonathan ville höra, så han satte örat mot magen och lyssnade. Han tyckte det var roligt. Sen ville min flicka, Isabella med göra det. Men hon blev rädd. Haha, min lilla sötnos tror att mamma har ett monster i magen :) Hon vägrade vara nära mej en bra stund efteråt. Stackarn!

Nä, nu är det dags för sängen. Är hur trött som helst. Så det ska bli skönt med en ledig dag imorgon.

Gott nytt till er alla!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hi hi gullunge....monster i mammas mage.... :)

2011-12-30 @ 23:19:52
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]