Crosstrainer..

Jag och min crosstrainer börjar verkligen att komma överrens nu. Innan stod den bara där, dammade av den vid behov, använde den periodvis.(en till två veckor, sen tröttnade jag). Men nu är vi vänner, inte långt ifrån nära vänner. Målet är att vi ska bli bästisar :)

Tycker det är roligt att träna nu när det inte är lika tungt. Längtar tills det är dags för bodypump med :)

Nu står jag på crosstrainern i 45 min. Blir inte specielt trött, eller trött är jag i de första 15 minuterna å det är då jag känner att jag vill gå av. Men sen går det lätt igen. Funderar på att öka till 50 min nästa vecka. Vill bara inte att det ska bli som innan, att jag bli uttråkad och slutar. Försöker pricka in träningen samtidigt som något bra är på tv :)

Ja, det var nog bara det jag hade att säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]