Vårdagsjämning ?

Mjaa, vädret och namnet på dagen hör liksom inte rikigt ihop. Det snöar på rätt bra tycker jag. Mellan varven så är det sådana mysiga och fina flingor. De där flingorna som man älskar runt jul. Kan väl inte påstå att jag tycker att dem är rikigt lika mysiga nu. Men, det finns ju inte så mycket att göra åt det, så tänker inte låta mej bli deprimerad över det nya vinterlandet som har lagt sig. Men visst längtar jag efter våren :) Imorgon är det den 21e, vilket innebär att man kan logga in på skatteverket och kolla vad man får/ska betala tillbaka. Har längtat till den dagen. Men, provade att logga in innan idag, å det gick att se redan nu. :) Så, nu kan min nyfikenhet lägga sig. Är så där lagom trött i kroppen efter ett skönt träningspass nu. Ska krypa ner i soffan hos gubben min och kolla på Grey´s anatomy. Eller, han lär somna misstänker jag. Inte favorit programmet om man säger så.. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]