Träna hemma!

Jag ska inom kort köpa hem ett set med vikter. Har hittat ut ett som jag vill ha, eller ett som vi vill ha :)
 Tycker att det är roligt att träna hemma med. Å när vi har fått hem dessa vikterna så kan vi träna lite tillsammans hemma.
 
 Tycker det är roligt att kolla runt och läsa om olika övningar och att höra mej för med andra. Det finns sååå mycket att lära. Tycker om att prova nytt.
 
Just nu så använder jag denna viktplatta en hel del. Skulle vilja få fatt i en som är tyngre med, men har lite svårt att hitta, utan att den blir för tung.
 
I veckan så ska jag även köpa mej en kettlebell. Att träna med en sådan ska tydligen vara väldigt effektivt.
 
Min kompis här hemma :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ojojoj, vad du grejar, o med en massa grejer med konstiga namn, jag fattar nada vad det är, haha.. Du e duktig.. kram

Svar: Hehe, tack :)Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-03-19 @ 21:55:19
Postat av: mamma

Nu ser jag en kommentar :)

2013-03-21 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]