Provat på...

 
I fredags, i samband med den där kropps undersökningen så fick jag lite tips om träningen.
 
Bland annat så fick jag tips om intevallt träning på löpbandet.
Jag provade även på att träna lite med en kettlebell. Ville bli visad så att jag använder rätt teknik.
 Det där kommer att bli en favorit, för med bara en övning så kände man direkt att hela kroppen arbetade.
 
Jag ska lite längre fram boka in en timme med en personlig tränare. Känner att jag vill det och att det kan hjälpa mej. Längtar dit :)
 
Igår så införskaffade jag mej en kettlebell. Dock så ville jag haft en till som var lite tyngre, men de hade inte den. Så nöjde mej med en liten lättare. Den ver helt lagom till några utav övningarna. Men till swingen så skulle jag vilja ha en tyngre. Men kan säga att jag fick upp pulsen rejält och svetten flödade med denna med :)
 
,
Min nya kompis :)
Får se om den här kan hjälpa mej att strama åt kroppen lite :)
 
Jag provade det där med intevallen med innan mitt träningspass i fredags. Skulle ju inte göra det då, men kunde inte låta bli att prova. Det ena ledde till det andra och helt plötsligt så hade jag kört hela programmet :) Hehe. Trodde jag skulle vara helt slut unde bodypumpen/combaten sen, men det var jag inte :)
 
Längtar redan nu efter nästa intervall!
 
Igår så tränade jag bara hemma, även Jörgen kom och tränade lite med mig. Å han säger att han vill fortsätta att göra det. Får väl se hur länge det håller :)
 
 
Ja, det här är väl en del av det jag gör med träningen hemma. :)
 
Nu längtar jag till bar-marken med så jag kan komma ut och jogga. Har faktiskt ingen lust i snön mer nu!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Du är superduktig!

Svar: Tack :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-03-24 @ 11:31:36
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]