Gosa ner mej..

Idag har jag jobbat extra på mitt "gamla" jobb. Så kul det var! Härliga människor!
Det är ju precis så där det ska vara, man ska åka till sitt jobb med ett leende. Tycker att det är otroligt viktigt. Därför känner jag mej så otroligt glad och tacksam över att jag gör det även till mitt nya jobb. Älskar att jobba helt enkelt :)
 
Men, att komma hem till familjen är ju helt klart det bästa. :)
 Vi har haft en mysig eftermiddag och kväll tillsammans. Grjorde en sak som vi ofta gjorde förr, iallafall innan vi fick barn. Vi tog oss en tur med bilen. Bara åka iväg mot ingenstans, typ. Tycker det är mysigt :) Å det blev allsång i bilen för mej och barnen :)
 
Nu sover de små, så ska gosa ner mej i soffan hos gubben min. Är väldigt trött och frusen ikväll. Så har nu suttit här framför brasan en stund och fått upp värmen. Rotade i Jörgens garderob efter någon gosig tröja. Hittade en som är som ett tält för mej. Tydligen väldigt stor till honom med. Men den var varm och gosig :)
 
Ser fram emot en heldag med familjen imorgon. Med min nu friska familj :)
 
Ha en trevlig kväll!
 
Man kan ju tro att jag är längre än gubben min nu :) Men nää, jag går fortfarande bara upp till axlarna, typ.
Men, han kan bära mej nu, så rätt som det är så blir man upplockad lite här och var :) Konstig känsla det dära..
 
Varmt och gott :)
Huuaa vad jag längtar till sol och värme. Ska återigen göra ett försök till att inte se så likblek ut då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]