Goda ägg..

Jonathan har länge undrat om han inte ska fått något påskägg snart, så han lär bli glad på lördag :)
 
Har fyllt dem nu, alla tre. Ja, min Jörgen vill också ha ett påskägg, så det är väl klart att han får det då :)
 Om han menade allvar vet jag inte, men jag tog det på fullaste allvar iaf, så nu får han med ett ägg. Undra om han med ska få gå och leta efter sitt tillsammans med de andra barnen ?? Hmm, tåls att klura på lite :) Han har ju näsa för det där med sötsaker..
 
 
Vet inte om man brukar ha någon direkt "påskstämning", men om man brukar det så har jag inte hittat den. Undra om det kan vara snön och kylans fel kanske ? Det tar lite emot att ge mej ut på jakt efter påskris när snön ligger kvar... Mja. Men barnen ska få känna att det är påsk iaf :)
 
Hade kunnat tänka mej en påsk som det var för två år sedan(tror jag det var), för då satt jag och barnen ute i trädgården å målade äggen. Det var så varmt och skönt då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]