Det har ömmat..

Som jag skrev så har jag varit väldigt öm i mina smalben. Idag har det lättat av väldigt mycket, har bara känt av det ett par ggr.
 Frågade iaf på gymmet om detta idag och de sa att det mycket möjligt kan vara träningsvärk ifrån combaten. Men att det även kan vara en belastning, så jag ska se upp så det inte blir inflammation i benen. Tydligen väldigt vanligt om man exempelvis springer mycket på hårt underlag och i fel skor.
 Men, hon sa till mig att det säkert inte är något sådant med mej nu eftersom det har gått tillbaka såpass mycket igen. Skönt det!
 
 Utan det hela kan nog bero på intervall träningen på bandet i fredags med. Är ju lååångt ifrån van vid att springa allt vad jag kan :)
 
Nu är klockan för mycket igen! Varför springer den iväg sådär för? Var visserligen inte hemma förns vid halv tio, å så ska man duscha å så. Okej då, det är självförvållat :)
 Men nu är det iaf dags att sova. Ser fram emot ännu en bra dag på jobbet imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]