D-vitamin..

 
Det är så härligt när solen skiner. Som jag längtar till våren och värmen nu.
 Idag satt jag ute i solen och njöt av 11-kaffet. Tror att det var den godaste koppen på länge.
 
Det har varit en lugn och skön dag. Till en början var jag väldigt rastlös och undrade vad vi skulle hitta på idag, om vi skulle åka någonstans eller vad jag skulle dra igång för projekt i köket. Men, jag lyckades att låta bli. Så har egentligen inte gjort någonting alls idag. Det känns skönt. Jag har väldigt svårt för att bara vara hemma och göra ingenting, men idag gjorde jag det :)
 
Eller, det blev en rensning av Isabellas kläder. Det fanns en del som är för smått. Ska ta mej an Jonathans snart med.
 
Tänkte till och med skippa träningen helt idag med. Tänkte alltså :) Det blev en runda i skogen. Provade utan broddar på skorna idag, det gick bra men tror nog allt att de får sitta på skorna igen nästa gång. Om det inte hinner bli barmark tills dess. Men det är väl högs osannolikt. Körde även en del övningar inne med. Magen, biceps och triceps fick sig en omgång. Skönt!
 
Nu ska jag hålla kväll. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll, klockan ringer tidigt imorgon.
 
Natti!
 
Underbara sol. Dags att fylla upp det där D-vitamin lagret igen.
Nu fick jag ju prova mina nya löparskor utan broddarna. Längtar verkligen
till bar-mark nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]