Nu då ?

Igår, precis när jag lagt mig så ringer gubben min och säger att han kommer hem. För nu var det visst hans "tur" med magsjukan! Gaaah!! NEEEJ!! Det innebar ju att jag fick vara hemma ännu en dag ifrån det nya jobbet! Känns väldigt stressande faktiskt! Ville ha de där dagarna att ge brevid först, men men.
 
Men som det ser ut nu, kl halv tio på kvällen så ska jag åka och jobba imorgon. Gubben har börjat att piggna till igen, så han håller sig hemma med barnen själv imorgon. Så snälla, snälla, gör så att jag INTE blir sjuk själv nu under natten! Å gör även så att Jonathan slipper under elendet med!
 
Så, nu har jag fått gnälla av mig angående den jädrans magsjukan! Usch!
 
Idag var det extra skönt att komma iväg på ett träningspass. Men gjorde misstaget att inte äta innan, det hann gå för många timmar. Så, kände mej lite svag. Men, det gick bra och kändes riktigt bra ändå!
 
Det jag inte gillar med de sena träningspassen är att det känns som om det sista målet blir så himla sent. Klockan är kvart i tio och jag har precis ätit ett knäckebröd med leverpastej och ett ägg. Jaja, det gör kanske inte så mycket. Måste ha i mig något efter träningen hur eller hur.
 
Nä, nu ska jag göra mej klar för sängen. Håll tummarna stenhårt nu så att jag kommer iväg till jobbet imorgon!!
 
Natti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller tummar o tår ;) Älsskar dej <3

Svar: Det lönade sig visst :) Älskar dig med
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-29 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]